Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ariadne



Jag har någon slags förkärlek till att göra olika arbetsprover till diverse kreativa utbildningar
varje år. Detta trots att jag sedan två år tillbaka redan pluggar till illustratör och egentligen inte
alls har något behov av att byta skola/utbildning. Hur som helst. I år gav jag mig på Konstfacks arbetsprover till utbildningen Grafisk design och Illustration. En mycket obehaglig upplevelse kan jag meddela. Här är i alla fall en av de fem uppgifter som skulle göras. En bildberättelse som ska föreställa myten om Ariadne.

Kommentarer
Postat av: elham

Du är ju så duktig!

2009-08-13 @ 22:06:09
URL: http://estrela.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack gumman!

2009-08-14 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0