Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gamla polaroidbilder

 
Förra året var vi ett fint gäng som firade midsommar i Strömsholm. Ja ni ser ju hur flott och uppstryrt det var.


Här sitter jag och dricker Corona. Fast egentligen dricker jag Bright för jag vill inte bli tjock.


Från vänster ser ni Ebba, Edit och Anna. Fina tjejer. Det är inte så svårt att se vilka som är syskon.


Frida är också en fin tjej.


Förra sommaren besökte vi även Peace & Love för att först jobba lite och sen roa oss. Vi målade några tavlor var, själv målade jag bara en eftersom jag var mindre snabb, och sen var alla nöjda och glada. Dan var supernöjd.


Kalle fick lite soleksem, men var glad ändå. Tjejen på bilden är bara läskig.


Edit var gladast av oss alla. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Snygga bilder! Polaroid är nåt visst.

2009-08-16 @ 20:08:43
URL: http://www.majastina.driftig.nu
Postat av: Nathalie

Tack! Synd bara att polaroidfilm har slutat tillverkas.

2009-08-16 @ 21:00:34
URL: http://nathaliemyrberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

YES!

2009-08-18 @ 12:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0